قوانین و مقررات سایت

1. پذیرش شرایط و ضوابط
استفاده از خدمات این وب‌سایت به منزله پذیرش قوانین و مقررات زیر است. لطفاً قبل از ثبت سفارش، تمامی شرایط را مطالعه نمایید.

2. نوع خدمات
این وب‌سایت به‌عنوان واسطه اقدام به خرید اکانت از سایت‌های معتبر دیگر و ارائه آن به کاربران می‌نماید. تمامی اکانت‌ها با اطلاعات کامل و مطابق با توضیحات ارائه‌شده در وب‌سایت به کاربران عرضه می‌شود.

3. مسئولیت کاربر

  • کاربران موظف هستند اطلاعات تماس صحیح و معتبر خود را در هنگام ثبت سفارش ارائه دهند.
  • کاربر مسئول حفظ امنیت اطلاعات اکانت خریداری‌شده است.

4. مسئولیت وب‌سایت

  • وب‌سایت تضمین می‌کند که اکانت‌های ارائه‌شده، مطابق با توضیحات باشند.
  • در صورت بروز مشکلات احتمالی (مانند مسدود شدن اکانت)، تیم پشتیبانی تلاش می‌کند مشکل را بررسی و رفع کند، اما هیچ‌گونه تعهدی برای بازگشت وجه وجود ندارد .

5. قوانین بازگشت وجه

  • در صورت پشیمانی خریدار قبل از آماده شدن محصول با موافقت تیم اف ایک سیم مبلغ به کیف پول شخص یا حساب بانکی بعد از کسر ۱۰ درصد وجه عودت داده خواهد شد.
  • اعلام انصراف یا درخواست تعویض اکانت کاربر فقط تا پیش از آماده سازی و انجام سفارش قابل قبول است.

  • درصورتی که خرید کاربر شامل “کارمزد پرداخت درگاه واسط” شده باشد، این مبلغ شامل عودت وجه نخواهد بود.

6. حفظ حریم خصوصی کاربران
اطلاعات کاربران با نهایت دقت و امانت حفظ خواهد شد و تحت هیچ شرایطی در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد گرفت، مگر به درخواست مراجع قانونی.

7. تغییر در قوانین و مقررات
وب‌سایت حق تغییر در قوانین و مقررات را در هر زمان برای خود محفوظ می‌دارد. نسخه به‌روزشده قوانین در وب‌سایت منتشر خواهد شد و کاربران موظف به مطالعه و رعایت آن هستند.

8. تماس با پشتیبانی
هرگونه سوال یا مشکل در رابطه با خدمات وب‌سایت، از طریق بخش پشتیبانی قابل‌پیگیری است.

9. شرایط پشتیبانی سفارشت

  • کاربر می بایست متن ارسالی را حتما به زبان فارسی با لحنی کاملا رسمی ارسال کند، به تیکت ها و پیام های غیر رسمی یا به صورت فینگلیش یا زبان دیگری ارسال شده باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

  • کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت یا تماس با پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را با لحنی کاملا رسمی در نهایت آرامش و ادب مطرح نماید و در صورت هر گونه پرخاشگری، بی ادبی یا بی احترامی ، ادامه گفتگو مسدود شده ، سفارش وی لغو شده و دسترسی کاربر به سرویس بدون عودت دادن وجه بسته خواهد شد. لذا اپراتور نیز می تواند بی درنگ به مکالمه خاتمه داده و در صورت طرح شکایت از طرف کاربر ، فایل صوتی مکالمه یا متن پیام به مراجع قضایی ذیصلاح ارجاع داده خواهد شد.

  • مجموعه‌ی اف ایکس سیم هیچگونه پشتیبانی حضوری ندارد.

  • مسئولیت توجه به نکات نگهداری و استفاده اکانت و لایسنس ها برعهده‌ی خود کاربر می‌باشد و در صورت عدم توجه به این نکات ، مجموعه‌ی اف ایکس سیم هیچگونه مسولیتی در قبال پشتیبانی لایسنس مربوطه نخواهد داشت و از گارانتی تعویض اکانت ساقط شده و دسترسی شما بدون عودت دادن وجه بسته خواهد شد.

  • فارکس سیم هیچ گونه مسولیتی در قبال عدم دانش و آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس ، اختلال کارکرد خود سرویس ها و باگ نرم افزاری شرکت ثالث ندارد لذا پشتیبانی محصول تنها شامل مشکلات ناشی از خود لایسنس می باشد.